Klantenservice

Hulp nodig?

Garantie & Klachten

Hoe lang heb ik garantie op producten?

Op alle producten uit onze webshop geldt de wettelijke bedenktijd en garantie. Dit houdt in dat een product binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden kan worden aangemeld voor retour. Na het aanmelden van de retour heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Het aankoop bedrag inclusief eventuele verzendkosten worden binnen 14 dagen gecrediteerd. De retourkosten worden niet vergoed. 

Wij geven 6 maanden wettelijke garantie op producten met een productiefout. Hieronder valt niet onjuist gebruik, slijtage of geen/ slecht onderhoud.

Garantie bij beschadiging van het racket

Beschadigingen in het frame vallen niet onder de garantie. Beschadigingen/ barsten in de kern van het racketblad wel. 

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bramospadel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.